Born to be sheeep


Hej alla bäverhyddor.

Ligger i en skön säng nu och väntar på att en mysig Joakim ska bli klar med sin novell så vi kan kolla på Björne Gustafsson på hans dator och vara allmänt mysiga.
Tar på mitt lena nyklippta fluffhår gör jag också. Det finns ju förfasiken ingen tjocklek kvar på det ::o Tjockleken har försvunnit med åren :(( Buhu!
Förutom en klippning har jag också idag varit med om en galen liten indierbusschafför som sladdade, inte en, utan två gånger med bussen imorse! Satt och blåhöll mig i sätet framför med ena handen och den andra handen var fast  i Joakims hand, tänkte skrika av fasa, men jag kom på att jag kanske skulle sett smått utvecklingsstörd ut i mina busskamraters ögon. Så jag gav upp den idén och skrattade lite stöddigt istället som att det inte var en big deal. Höhö. Han sladdade till och med så mycket så att vi var på väg ner i ett dike, men en snöhög satte stopp för det. Tack gud för snöhögen!

Hejdå!
2009-01-23 @ 20:19:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0