Detta fält måste fyllas i


Godmorgon i lingonskogen!

Sitter nu här, ensam i en soffa på mikael elias och väntar på bättre tider och lektion. Mina vänner är som bortblåsta, finns inte en enda vän här :oo hoppas dom kommer snart. annars vet jag inte vad jag gör :( buhuhu!
Var nyss och sa adjö till älsklingen min, blev ett långt hejdå med massa kramar och pussar, mysigt!
Ska snart ha Biologi, sedan lunch och efter det kemi från 12-15. Låång dag kemi. Spanska tror jag att vi har också, men jag vet inte :o Har vi det slutar vi halv 5 idag :( och imorgon och på torsdag. Snaark.
Men nu ska jag in i mitt kära klassrum och invänta Individens genetik.

Goodbye my lovers
2009-01-27 @ 09:38:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Om Lindy har genomgång, får jag kika på dina notes senare? (A)

2009-01-27 @ 10:09:30
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0