familyguy

Homet nu.
 
Ligger i min säng, på mina sköna hotellsänglakan och bara väntar på att min kära Joakim ska komma ner och sällskapa med mig :D
Mycket ovanligt att jag umgås med honom måste jag säga :o
Men myusigt är det :')

Har inte så mycket att berätta om idag.
Ätit en hotdog och åkt bil i 30 minus, det är vad jag gjort.
Kom hem för ungefär två timmar sedan, kramades lite med familjen och åt mat.
Sedan packade jag upp och duschade av mig fjällen :'(

ÅH! jag städade min garderob också, duktig flicka (aaa)
Finns massa kläder som jag inte är i behov av har jag insett nu :::o

Men nä folket, nu ska jag lyssna vidare på sex is on fire och rulla runt i min säng.
Så jag säger hejdå för den här gången!
Hejdå!
2009-01-04 @ 19:29:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnet

men jag orkar inte för tillfället, ingen kraft!

då kan du ju ge mig alla dina kläder :D

2009-01-04 @ 20:12:09
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Matilda

thank u :D:D snart äre skola igen :(

2009-01-04 @ 21:14:09
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0