Glory days to come


Hej bananas!

Det är först nu som jag verkligen inser att mitt hår inte klarar av att vara nyklippt eller nyborstat. Mitt hår måste vara struligt och inte alls balsamerat fint hår. Det är verkligen inte snyggt och jag känner mig extremt olustig när det är fint. Jag får nästan ångest :s Jag klarar inte av att ha för mycket smink heller, jag ser ut som ett spöke om jag har för mycket smink på mig. Det är bara baserna jag klarar av och ibland blir det också korvigt när jag ska ha det till och med.
Tack för mig.
2009-01-25 @ 14:43:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Skönt med nyklippt hår ju :O skulle behöva en klippning jag med:P

2009-01-25 @ 14:59:30
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0