H&M vad har hänt?


Hej barn!

Ligger här nu i min säng, stolt över att jag är klar med pluggandet för dagen! :') Gick ganska bra faktiskt! Fast ärligt talat slutade jag plugga vid nio, då gick jag och satt mig med "mamma med migränen" i soffan och kollade på tv. I reklam pauserna kollade vi även i H&M katalogen och skämmes h&m vad dåligt med fina kläder det har blivit :O Jag hittade bara en bikini och ett linne som jag vill ha. Bikinin kan jag inte ens välja färg på. Linnet ser ut så här och jag funderar på den som är mer turkos eller gul, gah! jag vet inte! :o  Inte för att linnet är riktigt min stil, men det är något fint över det.

                                              

Och bikinin ser ut så här. Antingen den gul/vita eller den grön/rosa. Den är inte så fin bara sådär, men kolla när modellen har på sig den.

                                          



Nyss hade jag, mamma och mikaela "trekill" Det går ut på att man lägger sig på rad och killar varandra på ryggen och sedan efter några minuter vänder man håll. Jag låg i mitten!! gaha, jag dog, vad skönt det var! :O
Men nu ska jag sluta snacka skit och lägga mig och prata med min älskling i telefonen och kolla lite på one tree hill.

Godnatt mina kära läsare :*
2009-01-25 @ 23:05:14 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

okey :) är nog där redan vid 8-tiden :P Godnatt!

2009-01-25 @ 23:33:33
URL: http://matildaoestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0