Jag är en Vampyr


Gaha, jag blir galen, jag hade ingen lust att vara vaken till halv 5 i natt, och jag hade ingen lust att sova till 12.
Jag hade lust att gå och lägga mig i tid och jag hade lust att kliva upp tidigt.
Så att jag kanske blir lite mer van vid skoltiderna. Men det gick inte.
Vilket inte var sådär överjättebra.

 Min knäppa kort runda gav jag upp också, ingen lust och ingen kreativitet just nu.
Orkar inte heller ((:

Senare kommer Joakim, då ska han få prova min nya säng :')

Men nu ska jag kanske borsta håret.............

LURAD, aldrig att jag borstar det med dom här tovorna :D

Hejdå
2009-01-07 @ 13:32:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

du du skulle ha sett mina tover men men man tog ju till hårfönen och fixade lite mer av dom!!

2009-01-07 @ 14:32:33
Postat av: linnea

hahaahhhahaha

2009-01-07 @ 14:49:21
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0