Kreativitet kallas det


Hejhallå i lingonskogen.

Sitter i en tråkig sal högt upp i ett hus, ovanför hemmakväll och inväntar svenskan nu. Har precis haft estetisk verksamhet i 3 timmar, och vi höll på med kreativt skapande. Jag, Anna och Adam hamnade i en grupp och vi gjorde stjärnor och en regnbåge som symboliserade oändligt skapande och nyskapande. Skitsnygg! Som barnbild :')

Blev ingen Nathalie efter skolan  idag, mamma ville att jag skulle komma hem på en gång för vi skulle tydligen iväg och äta, sedan hem och kolla på timrå-modo. DAMDAMDA. Spännande match. Så jag får ta henne en annan gång, till veckan eller något (:

Men nu ska jag sluta, och hej emma som läser när jag skriver!

Hejdå (:
2009-01-29 @ 15:10:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0