Kung fu panda, det är jag


Eller?
En människa som kommer ha blåmärken är jag i alla fall, och träningsvärk i benen också för den delen.

Idag hade vi hung gar/ kung fu på idrotten, de som var där och lärde ut hade tydligen varit där hela veckan och lärt ut till alla klasser, men såklart så ska man alltid plåga Nv1 eftersom de är otränade datanördar, så vi  fick något helt annat program än alla andra klasser hade fått. Ett jobbigare program sa dom :o Haha, efter bara uppvärmningen skakade mina ben som tusan. Tokjobbigt var det :oo Men det var också jätteroligt! Jag, Cecilia, Emma och Matilda garvade under exakt hela lektionen tror jag. Sparkade på varandra gjorde vi också, och slog varandra i magen, åhejåhå. Matilda var ett riktigt wildchild på det där, jag blev imponerad! :D Men jag tror inte att det är något för mig, jag är för klen.

Hajhaj
2009-01-30 @ 17:22:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

jaa men jag tycker vi borde börja i kampsport faktist! vi var ju grym!!!

2009-01-30 @ 22:31:56
URL: http://reflexnalle.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHA JAG OCH EMMA ROCKS :D

2009-01-31 @ 12:36:22
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0