Life is ours, we live it our way


Godmorgon.. nästan!

Har nyss kommit till skolan, sitter och väntar på Cecilia och Matilda nu och på att vi ska tjocka nere på subway :') Är riktigt sugen på en macka! Jag har inte ätit på subway på flera år, eller i alla fall inte på någon månad.

Förutom det så kändes det som att jag fick en sovmorgon idag, även fast det inte var en sovmorgon :s men otroligt skönt var det i alla fall! Sov som en stock och jag och joakim gick och la oss i väldigt bra tid igår, vi håller på att bli förtidspensionärer. Medalj till oss! :D

Idag har vi bara estetisk verksamhet och svenska, men går ändå enda fram till halv fem -.- snurk.
Sedan vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske gå på stan med Nathalie, men om jag ska det så måste jag ta kvart över 6 bussen hem, för jag har ingen skjuts annars och om jag tar den så hinner vi typ inte gå på stan något alls. Så vi får se, vi kanske kan ta det en annan dag, jag ska samtala med henne.

Nej men nu ska jag invänta mina buddies och läsa andras bloggar.
Hejdå hästar!
2009-01-29 @ 10:22:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0