Mästerkockarna


Schnitzel med strips och murkel&champinjon sås,
hur mästerligt låter inte det? Extremt mästerligt tycker jag! Och extremt gott var det också! Jag och Joakim lagade middag nyss, mysigt som sjutton!
Innan det lekte vi datanördar för hela slanten, jag satt och kollade på massa bloggar på min dator och Joakim satt vid sin  dator och spelade något beroendespel.
Men nu mina kära bloggläsare ska jag göra något som jag aldrig skulle göra om det inte varit för min prins. Jag Anna Emelie Englund, ska sätta på mig ett par skridskor och stå på en is och kolla på medan Joakim åker åttor runt mig. Förnedra mig lite inför min käresta. Ge han någonting att reta mig för. Det är vad jag ska göra! Jag lär väl komma hem blåslagen efter alla vurpor som jag kommer dra. Men vad gör det!
Återkommer om hur mördad jag blev sedan!

Hejdå

2009-01-30 @ 20:35:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ebba

en otroligt bra blogg! mycket läsvärda inlägg:)

2009-01-31 @ 12:20:42
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0