Min man managern

Sitter här nu i sängen som man sover bäst i och som är skönast i hela världen, det vill säga Jockes, och lyssnar på kommentarer som "Lägg iväg bollen Eriksson!"  "Oh Dori,Dori,Dori!" och "SUCK, mitt på!"
Det beror på att min käresta sitter här bredvid mig och spelar något fotbollsspel som går ut på att man ska vara manager till ett lag.
Mycket roligt att lyssna på honom, även om jag inte förstår allt han säger :D

Idag när jag kom hem tog jag det lugnt. Orkar inte så mycket efter en hel dag ifrån 9 - halv 5.
Vid 7 åkte jag hem till min älskling och det är där jag är nu :D
Snart ska vi kolla på film och mysa på och äta massa "blirundareommagen" mat.
Har ont i huvudet.. igen har jag också  :'(( Tredje dagen i rad.  Tror det är dags för en alvis.
Kan vara så att jag dricker för lite, sover för lite eller har synfel.
Eller så kan alla ha en del i det.
Med tanke på att jag hade glasögon när jag var yngre, skitsnygga små ovala med lila/rosa båge, eller vad man ska säga, så kanske det behövs igen :'o
Plus att jag dricker ungefär ett litet glas vatten per dag och jag sover för lite ibland.
Alla har nog en liten del i min huvudvärk, i alla fall vattnet och sovandet, men Nathalie berättade för mig igår att man skulle skriva "Värkdagbok" där man skriver upp när man har ont, hur ont på en skala och när man tar tablett.
Det kanske är ett bra sätt att ta reda på hur mycket jag knarkar och hur ofta jag dör av huvudvärk.
Sedan ska jag gå och kolla synen också, så jag slipper den här smärtan.

Men nu är det dags för mig att lägga mig under ett varmt täcke bredvid en varm Joakim och få mysiga pussar och kramar.

Adjö och Godnatt :*
2009-01-14 @ 22:29:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0