Mr.Brightside

Bloggenbloggenbloggen.
Lite halvless på att fixa den och sedan inte fått något gjort!
Orkar inte mer nu för ikväll så den får se ut som den gör just nu.

Någon som tycker om att hålla på med bloggens header och vill hjälpa mig lite (:

Tror jag ska bege mig ut på fotojakt med kameran imorgon så jag får lite nya saker att hålla på med.
Tur bara att den är så bra och att det blir så fina kort med den :') för det blir det ju.. eller nått 8)
Jag skulle klä mig i en orange läderkostym och springa runt halva planeten för att få en systemkamera , OCH LINNEA, DU SKULLE BARA VÅGA SÄGA NÅGOT! jäkla skitunge som får systemkamera för tre miljarder i julklapp också sitter man själv och öppnar paket efter paket med yllestrumpor och kattbajs.  I will kasta en iller på dig någon gång :')

Nu ska jag kolla på mina chokladfläckar överallt och göra något annat.
Lutar mot att kolla på kläder och lyssna på mosiiiiik :')
Och äta choklad, för det är gott.
Och sakna min älskling.

Mööööööp
2009-01-06 @ 21:22:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

haha. du är så underhållande. ska sluta skriva blogg för du är mycket bättre. adjö!

2009-01-07 @ 14:47:30
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0