Music news toolbox


Åh, jag överlevde skridskoåkningen utan problem! Jag vann till och med en grej vi gjorde, det var när vi stod och sköt och skulle träffa varandras klubbor och jag vann nio gånger av tio :D Men det gillades inte av Joakim så han bestämde sig för att kasta handskarna och brotta ner mig! Sedan slog hann mig när vi skulle åka snabbast runt planen. Jocke fick ungefär 19 sekunder och jag åkte på 33 :') Plus att han vann när vi körde match med miljoner - noll.
Men det var riktigt roligt, ska se om jag får fram bilderna vi knäppte så kan lägga ut dom sedan (:
Men nu är det mys och film tajm.

Godnatt alla trötta och pigga
2009-01-31 @ 00:21:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0