Naturkunskap och jag är smart som fan


Knaark, nu har jag räddat dig Cecilia utan brainceller!
Jag har fortfarande inte kommit i underfund med hur du tänkte när du skulle skriva hela jäkla sammanfattningen till naturkunskapen imorgon på lektionen som är tidigaste imorgon kvart över 8 och hinna skicka in det till honom också när du ska sitta och lyssna på redovisningar och även ha en egen redovisning som du vägrade kolla på också för att du inte orkade idag utan bara kolla på den imorgon innan lektionen.
Not good chilli, teamwork kallas det, du kan väl göra det för mig åtminstone!
I want good betyg.
Jaja, nu har jag gjort klart den framför tvn där min kära pojkvän och min familj sitter och kollar på timrå, vilket jag hellre hade gjort också ::o
Nu ska jag gå omkring och vara smart hela kvällen.
Godnatt
2009-01-08 @ 20:52:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Cecilia utan brainceller älskar dig för att du saved my ass:d

2009-01-08 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0