kissis

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln:
ja
Gnälla:
Ibland
Skrika:
nä, höja rösten, ja
Sova:
mycket
Ha ångest:
njä
Skada dig själv med flit:
nej, bara ,med ovilje.. ofta
Ta mediciner du inte borde ta:
nej, för mycket iprenisar och avledonisar
Vilja dö: Nejnej
Drömma mardrömmar:
nej bara konstiga
Drömma sexdrömmar:
netch
Ta droger:
näver
Försöka vara annorlunda: nej, bara mig själv
Klä dig i svart: ofta
Gå till kyrkan:
nej det brukar jag inte
Gå i skolan:
ja
Röka:
nej
Ha sex: oja
Ljuga: nej
Hata folk: brukar jag inte.. eller?
Lita på folk:
det krävs en speciell person för att jag ska kunna lita på den till 100%

VEM:

Saknar du:
jocke
Vill du döda: damdamda
Rörde dig sist: cecilia
Vill du slå: puppor
Kysste dig sist: joakim :')
Vill du kittla:
jocke :D
Kramade du sist:
lillis
Vill du prata med:
cecilia
Skrek du på sist:
mamma & mikaela igår om teven
Vill du vara som:
mig själv med mer pengar
Sårade dig sist:
ah..
Vill du bli galet full med:
plingelingeling nu ska tåget gå
Gjorde dig riktigt glad senast:
jocke
Fick du sms från senast:
jocke
Ringde dig senast:
modre
Är vackrast på jorden:
jocke

HAR DU:

För många vänner:
verkligen inte
Förföljelsemani:
lite
Tvångstankar:
om pepparpeppar ta i trä räknas
Någon skada: halvtrög, dum i huvudet
Färgat håret:
nej
Brutit några ben: nej
Några piercings:
svar ja
Egen dator:
dyes
Bra självförtroende:
njä
Kysst någon:
ja
Haft sex:
ja
Köpt kondomer:
nej
Tagit nakenbilder:
nej
Sagt jag älskar dig till någon idag:
jja :')
Varit kär:
en gång, nu :')
Dumpat någon:
ja
Lämnat landet:
när jag konverterade till islam
Tuttat eld på nått: vet inte ::o
Gjort något olagligt:
ja

HUR:

Går du:
går? jag rullar
Svarar du i telefonen: beror på vem som ringer ((:
Fördriver du tiden: datorn, tvn, jocke, musik
Mycket pengar har du:
2600 riksdaler just nu tror jag :O
Tjänar du pengar:  Studiebidrag
Ofta diskar du:
Alrdig
Ofta städar du:
inte ofta
Många stör du dig på:
många
Ofta träffar du din familj:
varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något:
ja, mäktig som fan
På gud:
nej
På rymdvarelser:
ja, något sånt
Att folk tycker om dig:
nej, mina vänner a kanske
På ett liv efter detta:
ja
Att fiskar kan tänka: det kan dom
Att du kommer leva länge:
hoppas det

2009-01-08 @ 15:12:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

and i like to röra dig!!!! prata med mig kvinna:D

2009-01-08 @ 17:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0