Still Fjällen

Jag = död som Matilda skulle ha sagt och redan har sagt!
Och jag ber om ursäkt för det, men det blir lite tungt med skrivandet nu eftersom vi sitter i en fjällstuga och har så mycket annat att hitta på ::o

Just nu sitter jag, bredvid min serieläsande sötnos, och kollar på snön som yrar omkring här utanför fönstret.
Det är - 6.8 grader just nu och det lär bli kallare ju mer klockan blir.
Lite senare blir det nog en promenad och sparkåkande :')
Vilket är bland det läskigaste jag varit med om eftersom det går typ 150 km/h i nedförsbackarna!
Höhö.
Lite dött på skrivar energi, vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Ville bara skriva lite å matildas vägnar att jag lever och är pigg som en ärthjärna!
Min förkylning är borta också :') wünderbart! Eller nästan hela, bara hostan som är kvar, men den överlever jag med!

Tänk på mig där hemma små puckon :')
Hejdå!
2009-01-02 @ 14:27:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: chili

tänker och saknar dig lilla pucko!!!

2009-01-02 @ 14:55:32
Postat av: linnet

fjärtbulle, come home :O

2009-01-02 @ 20:35:49
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0