Dagen efter

Lite halvsliten tjej jag är idag. Har inte gjort ett skit. Jag och joakim vaknade vid 12 och klev upp en snabbis och gjorde frukost som vi åt i sängen, sedan låg vi kvar där hela dagen fram till 5 och myste och kollade på tv. Det var underbart :') Vid halv 6 kom pappa och hämtade mig och vi åkte och köpte pizza. Vi åt den (jag åt nästan en hel själv, hungrig tjej?!) och sedan gick jag och la mig i sängen igen och det är här jag har legat hela kvällen, redigerat bilder och kollat på hanna montana, riktigt underhållande! Angående gatufesten så började den lamt men avslutades bra med mina underbara vänner, bra musik och en lite kanske väldigt glad i hatten joakim :D Nu sk!a jag göra mig i ordning för jocke kommer och hämtar mig om typ 5 minuter. Imorgon jobbar jag 11-19. SKÖNT att vara inne på sista veckan!!!!!

Fred ut mannar
2009-07-05 @ 22:21:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0