Första sommarlovsveckan a la 09

Längesedan, har egentligen ingenting att säga. I veckan har jag jobbat morgon till kväll måndag-fredag sedan på kvällarna har jag varit så död så jag har bara legat hemma och drygat. Dåligt väder har det varit också, så man har ingen lust att hitta på något efter jobbet heller. Igår var det midsommar, då jobbade jag också, till 17:00, sedan åkte jag hem till min andre hälft och hade det roligt med 5-kamp, frågeslinga och god mat! Lills och Albin var också med, så närmare tolv gick vi hem till albin och spelade buzz. JAG VANN, eftersom jag är allmänbildaste av alla :'D Jockebäbis säger dock att det var för att jag snodde pengar av honom istället för de andra :)) Idag vaknade vi upp till finväder för första gången på en miljard år (?!) hemma hos mig. Åt frukost och lunch och sedan åkte vi hem till jockeponken för att vi skulle spela tennis, som inte blev av för att det var folk där. Så nu ska vi istället åka in och äta fetmat på max och sedan ska vi antingen fiska eller kolla på baksmällan på bio igen :D

PEace
2009-06-20 @ 19:06:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0