I hjärtat av norrlands guld



Det var så det gick till när NV1 tog guld men fick silver (alla som dömde ut oss innan, dröm mardrömmar!!!) Man kan ju inte annat än älska! Fler bilder från maskerad-innebandyturneringen kommer när jag fått dom. Tills dess får ni njuta av vårat snygga gruppfoto. Känns bra att vara näst bäst av 12 klasser + lärarna :D mohoho! Även fast jag bara bidrog med att skrika och att coacha ;( Är jättehes sen dagens bravader så nu är det dags att kurrera sig i sängen :) Imorgon ska jag jobba 11-16 och sedan får vi se om jag orkar åka in till birsta för att kolla på skor, som egentligen ska heta avslutningsskor men vi har ju ingen seriös avslutning so what the heck. Värdigt att veta är också att jag fick två nederdelar, två överdelar och ett par skor som jag delar med den lille av mor när vi gick på stan efter finalen, bless you! Nu ska jag sova så jag inte gör bort mig imorgon och för att jag inte ska svammla mer för det gör jag.

Godnatt, och nv.. GLÖM FÖR BÖVELEN INTE ATT TA PRIS TILL MIG OM VI FÅR DET IMORGON, GLÖM INTE COACHEN!!!!  me love you
2009-06-09 @ 00:08:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Roxana

Vi fick 2 av 3 möjliga priser:D, för att vi kom tvåa fick vi godis som ska ätas upp på fredag och för bästa utklädnad fick vi en tårta som vi åt för din skull me:D heheheh:D

2009-06-09 @ 13:47:24
Postat av: Jesper THE MAN!

NV1 for life säger jag bara <3 :D underbar klass vi har :D



vi fick bara massa godis och en tårta för bästa utklädnad :D

2009-06-09 @ 15:17:29
Postat av: cecilia

vi var snyggast:D

2009-06-09 @ 16:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0