Jag vill det jag inte har

Jag vill inte åka till tandläkaren, jag vill fika wienerbröd på spanskan. Jag vill inte ha kemi, jag vill göra mitt skitprov så jag har det klart. Jag vill inte ringa upp ica, även fast jag lovade honom att jag skulle ringa idag. Jag vill inte känna mig stressad, jag vill ha lov. Jag vill inte ha kallt, jag vill ha värme. Men världen vill mig inte väl idag.

Förresten så har jag världens träningsvärk  och vårruset igår var trevligt eftersom det var rätt personer som var där :')) Tyvärr så var tröjorna vi fick sämst, en large satt tightare än en slim and lift korsett. Ryggen smärtar också för den delen. Lite medlidande tackkk? Positiv jag känner mig idag.
2009-06-03 @ 11:40:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0