asfalt, gräsplätt, sol och ... blåst


Idag har jag njutit. Kännt efter hur det låter när man sparkar med skorna i gruset ovanför asfalten, och det låter apbraaaa :') Låtit solen lysa mig rakt i ansiktet på bussen, som brukar vara en irriterande sak men idag kändes det bra, för nu är våren på väg och då blir man automatiskt glad! :D
Gick allt som allt en halvtimme i skolan idag. Hade ingen biologi på förmiddagen och eftermiddagen bestod av en halvtimmes snabblabb. Halv ett planerade jag min hemfärd, men en liten Nettan hindrade mig och vi tog en stanfika i det härliga vädret. Har köpt en ny väska idag också, en svart från wedins. Very nöjd. Ikväll ska jag till min Joakim, men först.. SPANSKA GLOSOR!

Hejdå små snablar

2009-03-17 @ 16:54:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0