Busslasse


Ibland undrar man ju om busslasse har en smärre justering i hjärnan som gör att han inte fungerar som en vanlig människa. Idag på bussen var det någon som råkade plinga två gånger på rad utan att kliva av, då mister busslasse förståndet och stannar på varenda jävla busshållsplats från kvissle till negerbyn. Tänkte gå fram och fråga vad hann höll på med men då kom jag ihåg en dag i nian då mitt busskort inte fungerade också skällde han ut mig och sa att vi hade åkt två på mitt busskort. Han är hemsk den där.. passa er för alla busslassar säger jag bara!

Känner en smått oro inför kommande två veckorna måste jag säga:

- första matte B provet (Y)
- skriva om en känd människa på spanska och lämna in
- skriva om en konstnär på esteten och ha muntlig redovisning om den
- kemiprov om syrabas reaktioner och redoxreaktioner.. 2 kapitel!
- svenskarapport om genterapi ska vara inne
- muntlig redovisning/prov om genterapi på biologin

Ska börja med spanskan och skriva klart esteten nu tror jag, så det blir lite mindre att oroa sig för, matten och kemin känns tyngst. Fail på mig där.. nä, nu äre getta down to buissnies som gäller.

Peace Out Bävrar
2009-03-26 @ 15:27:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

nice lasagne!!

2009-03-26 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0