Dancedance


Hellu dear.

Har egentligen inte tid, men jag måste få berätta! Dagens roligaste började på mattelektionen. Den ägnades nämligen inte åt matte utan åt youtube tittande med mina vänner. Vi kollade på folk som gjorde bort sig och folk som misslyckades och allt möjligt. Skrattade tills jag fick asont i magen. Sedan när jag och sickan bestämde oss för att sluta för dagen och gick ner till bussen såg vi en jättesöt tant med rullator som skulle kliva på bussen med oss, men vi tänkte inte mer på henne, förutom när jag skulle gå och sätta mig också kommer hon genom bakre dörren på bussen och kör på mig med sin rullator.. också gav hon mig bitchblicken och vägrade att flytta på sig så jag fick tränga mig förbi :( dumma tant! Haha! sedan när jag hade suttit mig trodde jag verkligen att jag skulle dö, tårarna bara rann. En kille som nyss hade klivit på bussen vände sig om och kollade mot busschaffören och när han vänder sig tillbaka går han rätt in i en plingstolpe! haha fyfabior. Cecilia var tvungen att trycka ner mig under sätet och hålla fast mig tills jag garvat klart. Blev alldeles svart runt ögonen för att tårarna rann! Sedan när han klev av var han blå på hakan, jag tror det var från stolpen :')
Långt inlägg igen.. men min dag har varit så roligt så det blev mycket att berätta :')))

Nu ska jag till Birsta med my familia, kolla runt lite, me love birsta. Har nyss skrivit på min rapport, det går frammåt men inte bra. Jaja, modern ropar.

Solong
2009-03-30 @ 15:57:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0