Kära forskare (det är jag)


Sitter på en otroligt jobbig svenska lektion nu. Hittar ingenting om genteknik och genterapi. Historian om genteknik finns ju verkligen ingenstans iallafall :( det är verkligen ett jobbigt mästerverk vi ska göra.

Imorse fick jag löpa till bussen för när jag öppnade dörren åkte den förbi mitt hus, så det blev till att kubba ner till nästa busshållsplats och tur som det var hann jag. Satt mig och sov på min sötis till pojkväns axel och pustade ut. Skolan började bra, min söta vän matilda hjäpte mig med designen, tack å tack. Sedan kom pinan med letande efter fakta om det här. Nu har jag slutat och ska ha naturkunskap, H2O for life <3

Hejdå cleverchild

2009-03-13 @ 09:42:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0