mina bröst hade växt till 38 men jag hade fel


Hellu Folket

Hade en tung natt inatt, kunde verkligen inte sova! Så jag och min söta jockeponke låg och sjöng på jag hade en gång en båt, i natt jag drömde och himlen är oskyldigt blå. Vi blev  lite osäkra på texten till jag hade en gång en båt, när dom sjunger något med en stad och en bomb så det kollade vi upp på internet också :') Sedan låg vi och killade varandra på ryggen i ett x antal minuter men det gick inte att sova. Så då drack vi multis och sedan efter ett tag somnade vi båda som tur var :):) Som förväntat var det asjobbigt att kliva upp imorse, tog oss i alla fall upp till halv 9 bussen. Inne på skolan hade vi film analysen på engelskan och sedan lunch. Fick smaklös kycklingsås dränkt i vatten med tre makaroner (L) När vi hade ätit upp gick vi H&M för att jag skulle prova en bikiniöverdel, kom in i omklädningsrummet och trodde jag skulle dö när jag knappt fick plats med brösten i en 36:a.. det har jag för guds skull alltid gjort. Tänkte precis ringa modern och be henne avbeställa bikinin när jag kände att något inte stämde. Så jag kollade på prislappen och precis som jag misstänk var det en 34:a. Pjuh. :D Så jag blev lycklig igen :') Nu ska jag plugga matte b som en galning.. eller nått. Jag ska jobba iallafall. Och det här blev ett långt jobbigt inlägg som ingen kommer orka läsa. Men nu vet ni iallafall, mina bröst har inte växt till storlek 38.

Hejdå!
2009-03-30 @ 12:11:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

intressant emelie :D

2009-03-30 @ 12:17:19
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0