Neeeeeeeeerd


Det går bra nu, kompis det går bra nu!

MVG på biologiprovet. Fan vad skönt :'D Mycket behövligt mvg för mina betyg, speciellt när det var om typ allt vi lärt oss hittils inom biologin. Störtskönt!

Nyss var jag och Cecilia och köpte föda på pressbyrån så vi orkar med dagens bravader som är fram till halv 5, nu har vi biologi, forskar lite som den forskare jag är. Ingen lärare så det är rätt fritt och skönt. Sedan har vi spanska, då ska vi få tillbaka spanskaprovet. Jag är så säker på att jag inte kommer få ett mvg på det så jag har sagt till Cecilia att jag ska bjuda henne på subway om jag fått det. Spännande!

Nu ska jag lyssna på kings of leon och vila min hjärna.
Hejdå babybornes
2009-03-11 @ 14:22:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0