rrrosa & rrrrrrrandigt






mamma taaaaaaaaaaaaaaaack (a)
dock så är den ena randiga från mig själv till mig själv.. taaaaack emelie :'D

Nu sitter jag och kollar på timrå - hv71 och pratar med matild om en blogg vi ska starta och bli mega famous på och tjäna miljarder så vi får pengar till kläder :) Har haft en asmysig dag idag, började med att kolla omkring med matild på stan, hittade finfina väskor på myrornas, matilda köpte en mycket liten sötnosväska för 15 spänn :D sedan fortsatte standan med syster och mamms, gick dock inte så länge för mamma mår inge bra, hon mår aldrig bra nu för tiden ;( hittade ett par assöta skor på dinsko sedan åkte vi hem och vände för att hämta fetmat från MAX. Plockade upp min sötasötnos som jag har saknat mucho där också. Nu är det full kareta at my home, om jag räknar får jag ihop till 11 personer. Det är varmt vill jag lova! Men nu ska jag spendera 20 minuter till att skrika mig hes. GO TIMRÅ GO!

Peace

2009-03-16 @ 20:45:52 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0