Adventures in alnö

Jesus vad jag har varit på äventyr idag, är helt slut.
Började dagen med lite bussåkning in till stan, såg en häst som låg som en död...häst. typ. Sedan umgicks jag med vänner uppe på esteten medan jag gjorde klart min egen marilyn kollaget. blev fagert må jag säga :D
Vid tio började det riktiga äventyret, vi (das naturgäng) bestämde oss för att följa med emma till alnö för att hämta hennes skolsaker. Fett coolt med en bro och att man ser ända till timrå centrum.  Kollade på Emmas läskiga japanesiska sköldpadda också. Trevlig förmiddag.
Nu ska jag sätta mig och plugga lite kemi och halv två är det dags för nationella, lycka till till mig själv (:

Favoritlåtar för dagen:
Audioslave - I am the highway
Snook - Mr Cool
Ozzy Osbourne - I just want you
2009-05-13 @ 13:02:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

kinesisk Emelie kinesisk! Han är faktist en kinesisk lädersköldpadda!:P

2009-05-13 @ 15:50:34
URL: http://reflexnalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0