Min egen marilyn





Det här är min söta vän frannydan. Har spenderat kvällen i hennes hus med att fota henne inför estetprojektet som ska vara klart på torsdag. Blev ett par väldigt vackra bilder och massa skratt. Mycket trevlig kväll :):)
Tidigare idag umgick jag i skolan och efter det åkte jag bil och lyssnade på cecilias far som berättade spännande historier om gamla sundsvall, jag blev väldigt fascinerad. Hemma satt  jag bara i kylan och väntade på Linnea och Joakim som kom ner en snabbis, Linnea för att låna en kavaj och joakim för att hämta sin moppe. Åt underbart goda pariseburgare till middag på altanen i solen också. Jag älskar sol!
Nu sitter jag i alla fall hemma hos mysjoakim och kollar på my name is earl, börjar tio imorgon så jag har sovmorgon. Skönt!

Dags att dra
Sleepwell
2009-05-11 @ 22:47:59 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: linnea

Men gud vad vacker hon är!

2009-05-12 @ 11:55:05
URL: http://linneasvediin.blogg.se/
Postat av: Matilda Östman - the life of

Vad fina bilder det blev! :D

2009-05-12 @ 16:36:20
URL: http://matildaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0