papper och sugrör blir fågelbarn


Jag orkar inte med skolan. Just nu känner jag hur hela jag sjunker ihop till en amöba så fort jag är på väg hit. Jag vill bara spy på prov och läxor, somnar när jag ska försöka plugga hemma, ingenting fastnar i skallen och allt bara rinner av.
Imorgon är det muntligt prov i kemi och vi har spanska muntligt halvprov också, inte undra på att sickan är sjuk idag också hahhahahhahha!!!!

Nu ska jag sluta, jag är skitirriterad och funderar på att lämna landet.
Hörs i fjärran land
2009-05-26 @ 10:45:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv; Neej det är inte jag som tagit bilderna på min blogg hihi. ^^



Och du, det där med skolan - same here! Jag pallar inte heller mer, vill spy på allt jag med. :(

2009-05-26 @ 16:23:59
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Anonym

SV: Hahah, va rolig du är emelie! :D Näe den fria hemlisen är ett påhitt, tack och lov!

2009-05-26 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0