Porcelain



Nu har det gått 22 timmar på dygnet och det känns som 22 timmar plugg med den. Jag har pluggat non stop hela förmiddagen och kvällen. Pluggat och ätit kassler. Det här är min lilla stund jag får vid min elektroniska beroendeapparat innan jag ska tillbaka till pluggandet igen, plugga och sova. Imorgon är det tråkdag. Ska gråta lite över att det är sista lektionen med jimmyboy och sedan ska jag sätta naturkunskapsprovet, skriva vidare på matte hemprovet och lyssna på idrottsteori. Nu är det dags för vatten, eller juice min abstinensdryck.
Adios amigos
2009-05-28 @ 22:12:44 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Karin

Hejsan!



Du har väl inte missat gratissidan http://www.gratismode.se/?c=24808!?

Jag är medlem på gratismode och jag anser att det är den bästa gratissidan av alla. Du får 1 poäng per dag för varje inloggning. Sedan kan du också få poäng genom att utföra erbjudanden eller besöka hemsidor.

När du fått tillräckligt med poäng kan du byta ut dina poäng till trisslotter, biobiljetter eller bäst av allt presentkort.



För varje person du värvar får du 8 poäng. Sedan om de personerna som du har värvat blir aktiva(har samlat på sig minst 150 poäng) då får du 50 poäng till.



Om du inte är medlem, varför inte testa!? Det är helt gratis att bli medlem, och du har inga krav på dig.



Om du vill bli medlem: http://www.gratismode.se/?c=24808

2009-05-30 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0