Salty leave



Så här mörkt var det utanför mig förut och åskan lät. Jätteroligt med fint väder tycker jag! Tur att gudrun där uppe har bestämt sig för att ändra på sig och gett mig klarblå himel så här på kvällsfarstun :D då blir man glad! Idag har jag lekt skogshuggare med sickan hela dagen. Tippade skottkärran sjuttioelva gånger med massa tunga stockar i som skulle iväg över en bro. Sickan sa till och med att jag var den sämsta skottkärreköraren hon sett i hela sitt liv :| men det är ju en utmärkelse i sig också så man får buga och bocka :') Nu har precis avnjutit en god laxmiddag snabel-A joakims och sitter i hans soffa och vilar mig för nio ska vi iväg och kika på fast and the furios på bio :D Jag älskar snabba-bil filmer, jag sitter seriöst och ler genom hela alltet. Det är något speciellt med dom :')) Jaja, dags att svinga fläsket ur soffan och bort till dasset.

Peace and love
2009-05-21 @ 19:06:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Svar: awu okeej, joodå det är helt okej med mig :)



Vad gör du då? (aa)

2009-05-22 @ 02:43:57
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilka otroligt fina bilder du tar :) Vad använder du dig av för kamera och objektiv?

2009-05-22 @ 18:42:40
URL: http://stinasundvall.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej ! Om jag länkar till din blogg i ett inlägg,

länkar du till min då ? Tipsar om din blogg, alltså.

/Alicia

2009-05-23 @ 10:46:21
URL: http://aliciaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0