time to rest


Fabior vad trött jag är. Jag är för guds skull helt slut. Har verkligen ingen ork att plugga på talet, jag luktar som ett levande lik och ändå orkar jag inte duscha just nu, jag orkar knappt äta.. fast det gjorde jag nyss ändå. Äckliga biffar som jag gjorde om till en hamburgare och sist men inte minst så orkar jag verkligen inte resa mig upp. Därför ligger jag i en halvt efterbliven ställning nu när jag skriver. Sedan är jag asirriterad på mig själv och mitt velande också. På nationella idag hade jag skrivit rätt svar på sista uppgiften, gick och lämnade papperet och tillbaka till min plats. Tro på fan att jag ångrar mig då och hämtar papperet, suddar bort rätt svar, skriver dit fel svar, lämnar in papperet och går :'(  rest in peace mvg.
Nu ska jag i alla fall gräva ner mig i självömkan och cutta med en blyertspenna.


Förresten, djup ursäkt till Raffe och Emma. Raffe är ju inte japan han är en kines :D

happy thoughts  eller hur var det nu då?
2009-05-13 @ 17:53:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0