Thumbs up



Frågan är om sommaren inte är det bästa som finns?! Det måste ju vara det!
Allt blir grönt och blått och ljust och härligt. I LOVE IT!

Idag har jag haft en tråkig skoldag. Kollat på film och lyssnat på redovisningar bara. Slapp talet i svenska, matilda var på utvecklingssamtal så vi ska ha det imorgonbitti istället. Talet om stressen! Hoppas det går bra. Jag blir ju nästan darrig på rösten av att bara prata med mig själv, jag blir stressad och då tar jag in saker sämre och är sämre koncentrerad :D vetenskapligt bevisat! Får tänka happy thoughts och sluta anstränga mig så mycket, låta det komma naturligt alltså :D Efter skolan förut skulle jag och mamma kolla på en gangstercykel till mig, men mor orkade inte så vi skulle ta det imorgon istället tydligen. Är ute efter en kärringcykel i antingen rosa eller blommigt. frääänt! :')
Nu ska jag äta (eller dricka, vad vet jag) smoothie och kolla på tv, plugga lite på talet också. Imorgon väntar skola mellan 8 - 15, sedan cykelkollning och på kvällen ska jag umgås med mina vänner hemma hos fanny. Grillkväll!

WORD
2009-05-14 @ 21:46:55 Foton Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0