Tattoo

Nu vet jag vart jag vill ha min tatto som jag ska göra inom en snar framtid i alla fall. På underarmen. Väldigt fagert, jag skulle gärna göra en diamant som på bilden under, love it! Annars vill jag ha en i nacken eller på handleden tror jag.

Tatuering över hela armen kan också vara snyggt, fast bara på vissa personer, som den här nedanför. Men jag skulle aldrig få och aldrig våga göra någon sån :( och tatueringarna på handledsbilden är bara för att visa, jag vill nog hellre ha en svartvit tatuering, en diskret men ändå synlig. Åh, jag längtar, nu ska jag hem och tjata på mamma!

      (Bild tagen från tigerlilys blogg)

     
2009-05-06 @ 08:47:17 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0