Yes or No

Anledningar till att gå på gatufesten: Ulf Lundell, Erik Hassle, Adiam Dymott, Moneybrother, Soundtrack of our lives, Backyard Babies, Trevligt om det är soligt och varmt, Umgänge, Artisterna ovan.

Anledningar till att inte gå på gatufesten:  Sämsta artisterna, dyrt att gå på dåliga artister, ingen idé att spendera pengar på dåliga artister, det finns roligare (yran!!) att gå på, bättre artister på andra festivaler, spara pengar till nästa år då jag och sickan ska på kings of leon turné, spara pengarna för att jag är snål, åka på någon annan festival istället, det kan vara dåligt väder och kallt, jag kanske jobbar, jag vill på hultan, jag tror jag ska rymma till hultan.

Hm?
2009-05-18 @ 10:07:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0