2012

Körde på en till biokväll igår. Jag och Joakim åkte in och kollade på 2012, eller vi sprang från juniskär till kvissleby på typ 5 km sen åkte vi buss. Rätt så lökigt. Filmen var i alla fall väldigt.. intressant. Måste börja samla pengar till 21 december 2012 nu, annars så dör jag. Nej, nu ska jag fortsätta mysa här i sängen, kanske försöka be mig till frukost på sängen. Ikväll blir det bara en massa plugg, svenska, mikrobiologi, fysik och labbrapport. YES vilken underbar kväll det kommer bli.
2009-11-22 @ 13:10:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erik

sv: Ja, fast nu var det väldigt länge sen jag var där. Men jag kommer ihåg att de var mkt katter iaf :p

Btw, 2012 är inte så bra som jag trodde den skulle vara. För mycket effekter.

2009-11-22 @ 17:08:41
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0