Last banana


TheCobraSnake
Jag och Linnea diskuterade förut hur mycket vi längtar till 18 år och dansa och krogen. Vi kom på att vi längtar extremt mycket. Skönt med frihet!
Annars så har min helg varit super, i fredags och lördagmorgon myste jag på med mina stöttepelare forever som alltid kommer finnas där, Cecilia och Linnea. Vi åt chips, kollade på film, boy A, också hade vi bara allmän Cecilia, Linnea och Emelie tid. Supernajs. Igårkväll så bowlade jag somsagt med mina vänner.  Tjejer vs. Killar, måste jag ens nämna vilka som vann? The girls såklart. Sedan åkte några av oss hem till jocke och kollade på film. Idag ska jag plugga ;( jag ville åka in och kolla på julskyltningen men det kommer jag ju inte hinna. Kanske kör lite too cool for school idag och åker in ändå.
2009-11-29 @ 13:20:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0