Sickness


Jag och min syster måste ha haft någon telepatisk systerkärlek on the move medans jag har varit borta för båda ligger sjuka med hosta, feber och ont i ryggen samtidigt, och endå har vi inte träffats på 2 veckor. Ganska knasigt. Så nu hostar vi ikapp i min säng och kollar på Jerry Springer! Det är en supertjockis som jagar sin kille i studion i bara underkläder för att han har bestämt sig för att bli gay efter att supertjockisen suttit sig på honom och försökt kväva honom för att han försökte ta sista pizzabiten. Jag dör, haha!
Jobbig att komma efter mer i skolan bara, men jag tänkte vara hemma imorgon och vila upp mig om jag mår dåligt och sedan ta friska tag på onsdag eller torsdag. Det är så dödens att vara hemma. I HATE!
Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting. Jag dör så fort jag rör på mig så jag tänkte bara ligga här och kolla lite bloggar och lite kläder jag vill ha.

Hoppas ni har det bra i alla fall. Och förresten så hade jag det asbra i utlandet. Det är nu det känns skit. JAG VILL TILLBAKA!

Farväl folks!
2009-11-09 @ 19:49:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0