And i'm feeling good

Nu är det mindre än en timme kvar innan jag lämnar huset och åker ner till arlanda, mindre än 8 timmar kvar innan planet börjar rulla ut ifrån gaten och ungefär 12 timmar kvar tills jag är framme i varmare länder, eller rättare sagt Puerto Rico. Tråkigt skönt det ska bli att komma ifrån iskalla sverige i två veckor och bara njuta!

Men från det ena till det andra, klassfesten i onsdags var.. galen, typ. Men det som händer på klassfest stannar på klassfest och därför drar vi inte ut några smaskigheter här. Eller jo förresten, jag kan berätta att jag vann över Jesper i armbrytning så alla vet det. Överlycklig tjej!

Nej, hinner faktiskt inte skriva mer nu för jag är inte klar med packningen. Men alla mina underbaringar här hemma, ha det underbart och sakna mig en massa för jag kommer sakna er. Om jag hittar ett tillfälle skriver jag.

Adios
 
2009-10-23 @ 21:49:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0