Been there, done that, messed around I'm having fun, don't put me down


Dagens humör:
alla humör som finns blandat,
Dagens borde: sjuttioelva saker, framförallt plugga
Dagens frisyr: morgonruffs
Dagens klädsel: just nu: t-shirt och täcke
Dagens planer: planerade att åka in till staden och köra operation hitta skjorta tills jag kom på att jag har massa kvar att göra till skolan.
Dagens materiella vill ha: skjorta
Dagens längtan: grancanaris om två veckor, i två veckor. Oh my vad jag ska njuta och ostressa
Dagens fundering: plugga eller icke plugga,  det är frågan
Dagens beroende: sängen, v-i-l-l i-n-t-e k-l-i-v-a u-p-p-!
Dagens tråkigaste: det är slut på helg och väldigt nära till skolstress igen
Dagens roliga: min dröm! dog jag lite :'D
Dagens låt: http://www.mtv.se/mtv/?StoryId=62991&artist=3142505&video=
2009-10-11 @ 12:30:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0