En Kopieringsapparat

Jag måste få säga att mitt matteprov var det sämsta jag gjort i hela mitt liv. Jag hatar Fredrik för att han placerade ut oss i klassrummet som att vi var fuskare. För när han gjorde det kunde jag inte titta på Emma min one and only mattegud. Skitirriterande. 
Men i alla fall, jag har lagt provet bakom mig, mest för att jag försöker förtränga att jag någonsin gjorde det. Det har funkat ganska bra med förträngningen idag.
Anledning 1: Jag köpte nya skor, i tröst. Anledning 2: pappa bjöd på donken till middag. Anledning 3: jag fick tillbaka min mobil som har varit på lagning i sjuttioelva år. Anledning 4: jag och mikaela hittade en kopieringsapparat som vi lekte med.. Det slutade med att vi fick en bild på min röv och en på hennes ansikte. Någon som vill köpa rövbilden? 10 kronor, eller högst bjudande.

By the way, min nya musikgudinna; la roux
2009-10-14 @ 20:05:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0