Glitter & Glamour party



Igår var jag på 18-års fest hos min vän Andréa. Det var riktigt roligt! Vi åt mat, tävlade och sjung singstar bland annat. Jag kom efter i går i underfund med att Emelie Englund inte kan tävla, jag blir för tävlingsinriktad och typ beter mig som en stark, skrikande amazonkvinna. Nu är jag i alla fall helt slut, somnade inte förrän vid 4 i natt så tror jag ska ta mig en powernap nu, sedan städa rummet och efter de åka till Joakim och mysa.
Peace out
2010-04-02 @ 15:10:04 Foton Permalink


Kommentarer
Postat av: Amazonkvinnan Hilma

Hahaha Amazonkvinna! Gårdagens ord!:'D

2010-04-02 @ 19:38:54
Postat av: linnea

har du gått och dött eller!?!?!?!11??!!? <3

2010-04-14 @ 16:56:13
URL: http://linneasvediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0