I'm not weird, I'm limited edition



Den här tröjan vill jag  ha, mycket vill jag ha den, till mina nya svarta jeans och mina nya skor. Idag har det varit en sjuk dag, många människor som jag inte ens orkar förklara om, många människor som kommer ge mig en käftsmäll betygsväg så att säga. Har även kört idag, som en galning. Tre vändor har det blivit, en till njuruna, en till essvik och en till staden där jag körde i tre rondeller och på motorvägen, I A M T H E M A S T E R !  Nu ska jag försöka få min man till sängen så jag kan få lägga mig på hans hjärta och somna. Imorgon går jag i fängelset från 8.15 - 16.30 och ändå har jag bara tre lektioner, vilket betyder mycket dötid att slå ihjäl. Godnatt nu vänner!



p.s Förresten är jag inte alls mästare på att köra, skulle säga att jag är en medelsvenssonungdom eftersom jag inte dött än i alla fall, det är positivt! d.s
2010-08-25 @ 22:21:42 Kläder och sånt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0