MISFORTUNE

Glömde förresten att berätta att jag råkade sätta mig på en laddare igår. Eller rättare sagt slänga mig ner på en laddare som låg i Jockes säng vilket resulterade i två feta röda märken ungefär en centimeter ifrån varandra på rumpstackarn min. Trodde att dom röda finnliknande sakerna skulle ge med sig men tyvärr är dom ännu idag kvar. Dessutom råkade jag sätta fast ett tuggummi i håret på mig själv idag på bussen. Det fastnade så mycket att jag inte kunde få bort det utan att dra bort en massa hår i samma veva. Jag vet inte hur jag lyckades dock, ena stunden var tuggummit i munnen och andra inkladdat i mitt hår. Bara så ni vet tänkte jag.
2010-08-20 @ 23:39:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0