vad är dröm och vad som är verklighet?


Idag har jag spenderat en heldag (med uppstigning 08.00)  i en stuga uppe i Holm med en viss Cecilia "sickan, cill, charlie" Sandström och delar av hennes familj. Vi badade i regn, bastade, spelade pizzaspelet (TP) och åkte båt med broder Sandström hängandes i en lina bakom båten. Skulle åka iväg och fiska också men då skulle det visst blixtra över berget medan vi var på öppet hav vilket gjorde att vi vände hem istället och plockade vass. På kvällen skulle jag träffa en viss Alice, men hon svarade inte när jag kontaktade henne så det blev det bio istället. Jag och Cecila kollade på Inception som var galet bra, tyvärr lite lång så vi fick springa i smärta med våra överfulla blåsor upp till busshållsplatsen för att vi skulle hinna med bussen hem. Men nu sitter jag  här i alla fall, i min egen soffa, nykissad och glad. Funderar över livet och är lite halvskraj för att somna. (inception-kunskap krävs för att förstå varför)
2010-08-05 @ 01:09:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna /fotoblogg.

besök, läs och kommentera gärna min blogg.

Kramar! :)

2010-08-11 @ 19:05:15
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0