An-eighteen-year-old



Idag fyller min världens bästa Cecilia 18 år!!! Och nej, jag är absolut inte avundsjuk. Varför skulle jag vara det liksom? Jag har ju 11 månader av avund och bingolottotittande med senila tanter kvar medan alla andra springer omkring på krogen och har sig. Tråkigt för henne, att hon missar mina grötluktande tanter och bingolotter utan vinst. Nej, men GRATTIS EN JÄTTEMASSA MIN VÄN! Hoppas det känns bra att fylla gammal :D

P.S jag vet att klockan bara är 11, men jag är jävligt trött och imorgon har jag inte tid att skriva så ni får helt enkelt spela med och låtsas att jag skrev det här några timmar efter vad jag egentligen gjorde D.S
2010-01-27 @ 22:45:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cillla

gud vad jag passar ihamsterkinder tror jag ska köra på det till sommarn:D danke min vän:D

2010-01-27 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0