The Party Is Over



DAGENS VILL HA
: Mer lov, helst sommarlov. DAGENS KLÄDSEL: Jag har inte ens klätt på mig idag, så stor svart tröja och trosor. DAGENS SMINK: Nada. DAGENS FRISYR: Nykammad a la 1999 DAGENS HÄNDELSE: Jag försökte kamma ut håret, det var ungefär som att ta en tovig katt och försöka reda ut de tovorna. DAGENS LÅT: "du e så speciell och så underbar" reklamlåten från medborgarskolan (Y) DAGENS PLANER: Försöka gå och lägga mig i tid och hitta skjuts in till skolan imorgon. DAGENS SAKNAD: Juice med fruktkött (L) DAGENS DUMMASTE: Att jag missade mitt larm klockan tio i morse och klev upp klockan ett istället. DAGENS DROG: Cola Ferraribilarna. DAGENS ROLIGASTE: Vänner DAGENS FAVORIT: Sängen DAGENS KÖP: Lösgodis (dock inte jag som köpte eftersom jag är nyttig. Jag äter bara när folk kommer hem med det) DAGENS GODIS: COLA FERRARIBILARNA DAGENS HUMÖR: Lite uttråkad, mysig, huvudvärk, men ok!
2010-01-06 @ 19:52:41 Foton Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0