Hungry for.. Meetballs

Jag trodde inte att jag hade någon träningsvärk idag när jag vaknade, men tydligen så har magen och ryggen lite smärtigt märkte jag nu när jag försökte resa mig upp ur soffan. Imorgon ska jag klippa mig (ja, jag har drömt mardrömar och har ångest över att hon ska klippa av way to mucho med typ en trädgårdssax eller något) och träna lite till, core och aerobics tror jag det blir. Då får min redan onda mage jobba lite till! Sköönt.. eller?
P.S. jag är döhungrig, min mage slutar inte kurra även fast jag åt ganska nyss. Tror jag ska äta lite mormors julköttbullar kanske, eller så ska jag stå emot och vara stark och dricka vatten. Nu vet ni! D.S
2010-01-26 @ 20:10:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0