New

Jag tror att det är dags att byta blogg. Den här börjar bli som en dagbok med tre sidor kvar. Jag tycker inte det är roligt att skriva längre. Jag menar, även om jag skriver för min egen skull och för att jag ska kunna titta själv från förr i tiden och se vad jag gjort så är det roligt om man förnyar sig ibland, precis som med nya dagböcker. Kanske byter från blogg.se till något helt annat helt enkelt. Det återstå att se, funderar fortfarande. Vill ju inte förhasta mig i så här stora byten, det är som att byta ut en erfaren gammal katt mot en kattunge vilket kommer betyda att jag måste starta från noll igen.
2010-01-08 @ 16:18:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Devote är bra! :)

2010-01-13 @ 19:56:16
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0